خانه » خدمات وکالت در کرج » وکیل ماده 477 در کرج ⚖️ اعمال و اعاده دادرسی

وکیل ماده 477 در کرج ⚖️ اعمال و اعاده دادرسی

به وکیلی که به نیابت از موکل خویش، درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری را پیگیری میکند وکیل ماده 477 در کرج گفته میشود. وکیل افشین مرادی بهترین وکیل پایه یک برای تقاضای درخواست اعاده دادرسی، برای حکم قطعی صادرشده می باشد.

بهترین وکیل اعمال ماده 477 کرج

اگر شما پرونده ای دارید که رای قطعی برای آن صادر شده است، ماده 477 میتواند راهگشای شما باشد. بر اساس این قانون، زمانی که حکم صادرشده برخلاف بین شرع اسلام باشد امکان ارسال پرونده به دیوان عالی عدالت کشوری جهت بررسی مجدد وجود دارد.

وکیل ماده 477 در کرج
وکیل ماده 477 در کرج

ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری چیست؟

بر اساس ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری که در سال 1392 تصویب شده است، اگر رییس قوه قضاییه، رای قطعی ای که توسط هر یک از مراجع قضایی صادر شده است، را خلاف شرع تشخیص دهد، می تواند پرونده را برای اعاده دادرسی کیفری به دیوان عالی کشور ارجاع دهد تا به آن رسیدگی شود.

در این موارد، پرورنده توسط شعبی که توسط رئیس قوه قضائیه مشخص شده است بررسی میشود و رای قبلی باطل میگردد تا رای جدید صادر شود. و رای جدید لازم الاجرا می باشد.

بنابراین حتما متوجه شده اید که ماده 477 را حتما باید زیر نظر یک وکیل متخصص و حرفه ای پیگیری کنید چرا که تنها شانس باقیمانده برای شما خواهد بود و هرگز دیگر فرصت جبران نخواهید داشت.

کلام آخر

جهت اعمال ماده 477 و اعاده دادرسی در کرج همین الان با وکیل افشین مرادی، وکیل پایه یک و با تجربه تماس بگیرید و هماهنگی لازم را انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *